سوالات پرتکرار (FAQ)
در این بخش، سعی ما بر این است تا؛ پاسخی عمومی به مشکلات و سوالات احتمالی کاربران و مشتریان سایت، که ممکن است در حین استفاده از این پایگاه با آن مواجه گردند را فراهم آوریم.
1- طریقه حمل و تحویل کالا در داخل شهر تهران به چه صورت می باشد؟
2- طریقه حمل و نقل، و تحویل کالا برای مشتریان خارج از شهر تهران و سایر استانها به چه صورت می باشد؟
3- نماد اعتماد الکترونیکی (e نماد) چیست، و چه مزیتی برای فروشنده و خریدار ایجاد می کند؟
س) طریقه حمل و تحویل کالا در داخل شهر تهران به چه صورت می باشد؟
ج) با توجه به اینکه بسیاری از سرویس های حمل و نقل شهری، خصوصا داخل شهری تهران، به واسطه سیستم های آنلاین حمل و نقل نظیر Snap Box ، و Alo Peyk ، سیستم درونشهری Tipax ، ...، گزینه های قیمتی متفاوتی را، بسته به ساعات مختلف شبانه روز پیش پای خریدار قرار می دهند؛ لذا برآن شدیم تا؛ از قراردادن گزینه ثابت حمل (وب سرویس ها) در فرآیند سفارش گذاری خودداری کنیم. لذا بدین طریق در هزینه تمام شده نهایی به نفع مشتری حداقل گامیما برداریم. با این اوصاف، با توجه به اطلاعات تماس شما مشتری گرامی، و با هماهنگی تان، سعی مان برآنست تا فرآیند حمل و تحویل را به بهترین و به صرفه ترین روش به پیش بریم.
س) طریقه حمل و نقل، و تحویل کالا برای مشتریان خارج از شهر تهران و سایر استانها به چه صورت می باشد؟
ج) همانند مورد حمل و نقل و تحویل درونشهری تهران، در خصوص سرویس های برونشهری تهران و شهرستانها هم، دارای تنّوع و تعدد در شرکت های پستی و خدمات رسان پستی، و خدمات ایشان می باشیم. که بعضا ایشان در مورد برخی سرویس ها دارای نقاط قوّت و در مورد برخی سرویس های دیگر دارای نقاط ضعف و کاستی های ساختاری و غیرساختاری می باشند. نظیر شرکت Post و خدمت eTipax شرکت تیپاکس، شرکت Mahex و.... لذا بر آن شدیم تا این مورد را هم بر اساس اطلاعات تماس مشتریان گرامی مان و در هماهنگی با ایشان به پیش بریم. تا فرآیند این بار هم بتوانیم هزینه نهایی و تمام شده مشتریان را، تا جای ممکن کاهش دهیم.
س) e نماد چیست، و چه مزیتی برای فروشنده و خریدار ایجاد می کند؟
ج) e نماد یا همان "نماد اعتماد الکترونیکی" یک نشان دولتی است که صرفاً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا ميگردد. هدف از اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي، اعتمادسازي و رسميتدهي به فعاليت کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان و جلوگيري از آسيبهاي احتمالي در ابعاد مختلف اعم از امنيتي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادی است. .ساماندهی سایتهای تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی بهخصوص B2C خواهد بود. به نحوی كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از اینكه سایتها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت میشناسند، اقدام به خرید می كنند.