نرخ دلار مبنا 1USD=40000IRR
قیمت دلار 1USD=40000IRR

کارت شبکه 2پورت الکتریکال برد توسعه ای PCIe سرور اچ پی HP Proliant Servers 1Gb-Ethernet DP-RJ45-10/100/1000Base-T(Mb) NC382T PCI-e X4 NIC Electrical Network Adapter Card/Board Multifunction Gigabit Server Adapter (453055-001)(458492-B21)(458491-001)

دارای 2 پورت خروجی RJ45 و قابل نصب بر روی شیارهای x4 و x8 رایزر کارت/برد های توسعه ای PCIe

از {{model.count}}
2,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این کارت شبکه سرور، آداپتور چندمنظوره گیگابیتی – مسی بوده، و بر روی برد توسعه ای PCIe سرور اچ پی نصب شده، و دارای چیپ-ست  Broadcom 5709 Chipset می باشد. دو خروجی الکتریکال RJ45 ارائه می دهد.قاب یا براکت (Bracket) همراه این کارت، در هر دو مدل؛ کـوتــاه( Low profile) و بلنـــد (High Profile) موجود می باشد.


محصولات مرتبط

NC382T PCI-e DP Gb Server Adapter

HP NC382T PCI-E DUAL PORT 10/100/1000 Mb/s ETHERNET SERVER NETWORK ADAPTER

BROADCOM 7509 CHIPSET PCIE X4 - TWO RJ45 CONNECTORS - HIGH PERFORMANCE


چشم اندازی از مشخصات فنّی آداپتور سرور چندکاره چند منظوره گیگابیتی HP NC382T PCI Express  در زیر میآید، در حالیکه HP NC382T یک آداپتور سرور چند منظوره گیگابیتی گیگابیت PCI Express (PCIe) با کارایی بالا بوده که برای عملکرد بهینه استفاده می شود.

این کارت جزء پرفروش‌ترین کارتهای خط کارت‌های شبکه دو پورت HP است که مشتریان را قادر می‌سازد اسلات‌های با ارزش ورودی/خروجی را ذخیره کنند. حال آنکه از جدیدترین سیلیکون Broadcom 5709 استفاده می کند و برای اسلات استاندارد و کم مشخصات مناسب است. این یک گزینه پشتیبانی شده در اکثر سرورهای ProLiant DL و ML با قیمت بسیار رقابتی خواهد بود.


به عنوان یک NIC چند منظوره، از TOE (موتور تخلیه TCP/IP) برای ویندوز و رابط سیستم کامپیوتری کوچک اینترنت (iSCSI) پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دارای ویژگی‌هایی است که مشتریان ProLiant انتظار آن را دارند مانند پشتیبانی از failover و load balancing، Wake on LAN، Pre-Boot Execution Environment (PXE)، قابلیت ارسال بارگذاری بزرگ، چندین برچسب VLAN، مذاکره خودکار. سرعت اترنت 10/100/1000Mbps.


  • نرخ انتقال اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه، عملکرد فوق العاده ای را در شبکه ارائه می دهد که زمان پاسخگویی را بهبود بخشیده، و گلوگاه ها را در کل شبکه برطرف می کند.
  • TCP/IP Offload Engine (TOE) برای ویندوز، پردازش داده‌ها را در پشته پروتکل TCP از CPU سرور به کارت شبکه منتقل می‌کند و چرخه‌های CPU را برای وظایف دیگر آزاد می‌کند. NC382T هنگام نصب TOE Chimney ویندوز از TOE پشتیبانی می کند. با TOE ارتباطات شبکه بهبود می یابد و کارایی سرور افزایش می یابد.
  •  iSCSI تسریع شده به NC382T اجازه می دهد تا هم به عنوان یک آداپتور شبکه و هم به عنوان یک آداپتور گذرگاه میزبان ذخیره سازی چند کارایی داشته باشد و از این طریق دسترسی به جعبه های ذخیره سازی و سرورها را از طریق یک اتصال واحد فراهم می کند. علاوه بر این، NC382T برای بهبود عملکرد، نرم افزار iSCSI را به سخت افزار بارگذاری می کند. iSCSI تسریع شده روی آداپتورهای سرور چند منظوره 1GbE خریداری شده به عنوان گزینه به عنوان یک ویژگی استاندارد و بدون هزینه اضافی ارائه می شود. iSCSI تسریع شده در RHEL 6.1 و 6.2 و SLES 11 SP1 پشتیبانی نمی شود.
  • تعادل بار انتقال (TLB) و تعادل بار به کمک سوئیچ (SLB) دو ویژگی پیشرفته هستند که برای ساخت پایپ بزرگتر برای بهبود پهنای باند شبکه استفاده می شوند. این تکنیک‌های پیوند پورت، کاربران را قادر می‌سازد تا حداکثر دو آداپتور NC382T را در یک سرور ProLiant نصب کنند و توان عملیاتی خود را تا حداکثر (تئوری) چهار گیگابیت در ثانیه انتقال کامل دوطرفه جمع کنند. NC382T را می توان برای کار با سایر تیم های آداپتور سرور اترنت سری NC که در سرورهای ProLiant پشتیبانی می شوند پیکربندی کرد.
  • NC382T دارای بارگیری TCP Checksum و همچنین Offloads Segmentation TCP و Interrupt Coalescence است. این ویژگی ها بار روی CPU را برای بهبود کلی پاسخ سیستم کاهش می دهد. Interrupt Coalescence یک ویژگی است که چندین بسته را گروه بندی می کند و یک وقفه را برای میزبان صادر می کند. این فرآیند کارایی میزبان را بهبود می بخشد
  • از آنجایی که NC382T علاوه بر اترنت گیگابیتی از اترنت 10 مگابیت بر ثانیه و اترنت سریع 100 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند، کاربران در سراسر سازمان خود از پروتکل end-to-end پشتیبانی می کنند. مانند تمام آداپتورهای سرور HP، NC382T از استانداردهای باز صنعت پیروی می کند و تضمین می کند که با هر دستگاه شبکه ای که از استانداردهای IEEE نیز پشتیبانی می کند، یکپارچه عمل می کند.
  • تحمل خطای شبکه، که گاهی اوقات "failover" یا "NIC redundancy" نامیده می شود، امکان نصب چندین آداپتور سرور NC382T یا سایر آداپتورهای شبکه را فراهم می کند تا بتوان از دستگاه فعال توسط یک آداپتور اضافی برای بهبود در دسترس بودن، پشتیبان تهیه کرد. ابزار تیمی HP همچنین به کاربران اجازه می‌دهد مشخص کنند که وقتی یک آداپتور خراب تعمیر و جایگزین می‌شود، آداپتور اصلی عملکرد خود را به عنوان اتصال اصلی شبکه از سر می‌گیرد.
  • NC382T به طور خودکار سرعت دستگاهی که به آن متصل است را حس می کند. همچنین بسته به حالت دوبلکس سوئیچ، هاب یا روتر در انتهای دیگر کابل، به طور خودکار برای نیمه یا کامل دوبلکس پیکربندی می شود.
  • HP Systems Insight Manager می تواند NC382T را به صورت جداگانه یا در تیم های متصل به پورت شناسایی کند و می تواند آمار SNMP را در مورد رویدادهای آداپتور جمع آوری و گزارش کند. علاوه بر این، گزارش مدیریت یکپارچه (IML) توسط NC382T برای ثبت رویدادهای حیاتی در سرورهای HP ارائه می شود.
سازنده (Manufacturer)
HP/Intel......Qlogic
کلاس (Class)
Server/Workstation
پارت نامبر (P/N)
453055-001
پارت نامبر (SPN)
458491-001
پارت نامبر (OP/N)
458492-B21
نوع دستگاه (Device Type)
NIC
مدل دستگاه (Device Model)
NC382T Network Adapter
مدل کنترلر (Network Controller)
Broadcom 5709 Chipset
تکنولوژی شبکه (Network Technology)
Ethernet Server Adapter
نوع پورت سازگار (Compatible port type)
RJ45 (10/100/1000Mb) Electrical Connector
تعداد پورت (Number of Ports/Connectors)
2p(Dual port)
نوع رابط (Host Interface Type)
PCI-E x4 (High Profile)
انواع رابط های سازگار (Compatible Host Interface Type)
PCI-E x4 / X8
نرخ انتقال داده (Data Transfer Rate)
1Gb/s
سیستم عامل سازگار (Compatible Operating Systems)
Microsoft Windows Server 2008/Microsoft Windows HPC Server 2008/Microsoft Windows 2003/Red Hat Enterprise Linux (RHEL)/SUSE Linux Enterprise Server (SLES)/Oracle Solaris 10/VMware ESX/Novell NetWare
سازگاری (Compatibility)
ProLiant servers

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...